CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 14, 2010

Untitled # ntah bape +++....





Untuk awak yang sentiasa menanti update kat blog ni... =D




"Saya tak tau mcm mane nak mulakan. Saya pun tak pasti apa yang saya nak luahkan ni... Tapi saya dah janji dgn awak, nak tulis kat sini. Semalam lagi.. Tapi arini baru saya buat, sebab awak bgtau yg pagi td awak bukak blog ni, tp takde pape pun yg baru... Huhu.. Maaf sgt2.. Lately saya memang busy, dan sangat penat..



Sejak hampir 100 jam yang lalu, saya rasa amat bersalah dgn awak. Mungkin awak tak rasa, atau awak saje je buat2 tak perasan. Tapi saya tau, dan saya nampak awak lain sgt lepas saya bgtau awak psl tu.. Saya mintak maaf sangat2.. Mungkin apa yg saya katakan aritu terlalu berterus terang (walaupun bukan semuanya saya terangkan...), tapi percayalah, saya langsung takde niat nak guris perasaan awak (kalau la awak rasa terguris, saya mintak maaf sgt2...).



Saya cite kat awak tentang dia. Saya tau awak tak suka untuk ambil tahu.. Tapi saya cuma nak meluahkan, sebab awak satu2 nya insan yang ada untuk dengar cite saya.. Saya tak berniat apa2.. Cuma nak berkongsi.. Saya tau awak tak selesa (maybe....), tapi awak tak tunjukkan. Awak buat mcm biasa je.. Tapi awak, saya tau dan saya dpt agak apa yang awak rasa. Sebab, saya pun rasa bende yg sama...



Saya cuba buat andaian, tapi andaian yang saya buat ni adalah berasas. Bukan main2 je saya mengandai.... Saya cuba untuk tafsirkan dari cara awak, dan saya dapat memahami, tapi saya tak mampu nak buat apa2. Saya tak mampu nak bertanya, tak dapat nak meluahkan rasa..... Saya tahu, awak berlagak macam biasa bila saya cite tentang semalam. Tapi saya tak dapat agak apa persepsi awak terhadap saya. Saya takut awak fikir bukan2 tentang saya. Semua ni berlaku tiba2 je dalam hidup saya. Sebenarnya, saya bukan mcm ni.. Ini bukan saya... Tapi entah kenapa, sejak mengenali awak, semua ni terjadi dalam hidup saya....



Saya emel awak, tapi awak tak balas... Saya sedih (erm, sedih jgk la...). Huhu......



Saya nak sangat citekan semuanya pada awak. Tapi saya takut nanti bila awak dah tahu semua tu, awak dah tak nak kawan dengan saya. Saya rela untuk pendamkan segalanya, agar saya takkan kehilangan awak. Walaupun apa yang saya pendam ni, akan menyeksakan jiwa dan raga saya. Saya rela... (Ayat jambu siot!!)..



Saya tak tahu apa lagi nak tulis.. (^_^).... "







Huhu.. Tadi g jumpa supervisor utk tukar tajuk projek. Nasib baik dia tak banyak songeh and terus proceed dgn projek baru kami.. Jap lagi nak kene buat surat kat penyelaras untuk maklumkan sebab pertukaran tajuk. Petang nanti, nak kene bersiap untuk ke Kolej17, and also nak kene g beli tiket untuk balik cuti raya cina+mid sem... Tiket dah nak abis, kang kalo lambat tak balik beraya la aku and Picu.. Huhu.. Raya deepavali aku musti balik, inikan pulak raya cina... Mid sem plak tuh.. Tak berayo la den!!



Oh ya, sebelum aku terlupa, aku nak mention kat sini, ini adalah weekend ke4 aku dalam sem ni. Tapi weekend ni juga lah, weekend ke4 yang aku tak dapat nak stay kat kolej ni.. Huhu... 1st weekend, aku ada kat umah dia kat Kajang, 2nd weekend aku dgn Fina kat UK, 3rd weekend aku g USM untuk jumpa Sarah and then g umah makcik kat Pasir Mas.. And this weekend lak, aku dijemput ke Kolej 17, umah kawan lama+baik aku.. Kebetulan plak, rumet aku, Putri kene balik Taiping secara tibe2, sebab nak ikut family dia anta akak dia yang nak sambung blaja kat Penang. Huhu.. Next weeekend tak tau lagi.. Penat gile, 2minggu lagi dah stat ada test.. Especially untuk kelas VR, tp nota langsung takde lagi ni.. Huhu.. Masuk kelas pun asyik duk mengelamun jek.. Haih!! Pe nak jadi?? Superman pun tak sengal macam ni.. Dalam minggu ni jgk, nak kene siapkan system design utk projek.. Adeih.. Tak dapat den nak enjoy esok lusa ni.. Huhu... Online Registration System dgn WalkThrough.. WalkThrough tu plak, dgn 3D. Dahsyat! Bunyi cam gempak gile, dan semestinya expectation supervisor pada kami sangat tinggi, sebab kami buat berdua.. Huh!! Menitik peluh aku dalam bilik air cond nih...





Penat+pening... Got to sleep.... ZzZzZzZzZz....