CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 05, 2009

Seribu kali sayang....












Setelah dia dah membuatkan aku kecil hati, sakit hati, makan hati, dan yang sewaktu dengannya lagi, dia dengan slumber nye, tanpa rasa bersalah walau sedikit pun, meneruskan hari-hari yang mendatang ni dengan biasa, dan seperti biasa. Huh!! Aku betul-betul bahagia, dapat memiliki hatinya yang susah sangat untuk difahami. Biarlah apa pun yang terjadi, aku tetap menyayanginya selagi cinta itu ada di hati kami. Dia buat aku bahagia, sampaikan aku lupa yang dia juga pernah buat aku kecewa. Ah, lantaklah! Yang dah lepas tu, biar je la. Lagipun, kalau aku merajuk dengan dia sekalipun, aku merajuk sorang2 je. Dia buat tak tau, buat tak reti. Last2, aku yang akan cool dengan sendiri. Bukan dia tak caring, tapi dia memang mcm tu. Aku faham. I love you, sayang!!





0 comments: