CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

Rindu lagi.......



Aku baru je stat packing barang2 utk dibwk pulang ke rumah esok. Dah siap satu beg (ada dua,tiga beg lg...), tetibe lak aku stop. Dalam pale otak aku ni, dia datang. Dia datang bersama memori lama kami. Memori dulu, time kami masih bersama...... Tetibe lak rasa sedih yang amat sangat.


Mama, angah rindu sangat kat Mama!!!! Rindu sangat2++++++++!!!!!!!!!!




Raya tahun ni, aku beraya tanpa Mama.
Raya pertama tanpa Mama.....
Raya pertama, yg pada pagi raya nanti, aku xkan dpt kucup tangan dan pipi Mama.
Raya pertama dlm hidup aku, aku cuma dpt minta ampun dan maaf drp Mama dlm hati...
Raya pertama, aku dan adik2 akan ke kubur, utk ziarah pusara Mama....
Raya pertama, yg aku akan kenang sampai bila2, dan setiap kali aku ingat, aku akan mengalirkan air mata....

Tp pagi raya nanti aku xleh nak ke kubur utk ziarah pusara Mama.....
Kalau aku leh pegi pun, aku xtau cmne aku nak kawal perasaan aku.....
Aku amat2 rindukan Mama!!!!!!!!!!!!

Aku rindu suara Mama....
Rindu bebelan Mama.....
Rindu gelak tawa Mama.....
Rindu masakan Mama.....
Rindu nak menatap wajah Mama......
Rindu nak kucup dahi dan pipi Mama.......
Rindu sangat2!!!!








^_^








0 comments: