CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 17, 2009

Aku suka sangat bila......



Aku suka sangat bila........


- aku dapat kawal emosi aku bila emosi aku xterkawal...eh, ape aku tulis ni?? erm.. Kdg2 aku ni jenis angin jugak, tp angin yg aku xtunjuk kat org la, (bukan mcm sesetengah org tu yang kalo time dia hangin, dia buat muka mcm rimau lapar, mata tajam jek, mulut muncung, hidung bersinar2 (erk, yeke?)...mcm org tu...>>> (tnjuk kat org tu la..)... Aku bukan jenis yg ekspreskan perasaan aku, so jrg org tau aku tgh angin or moody. Dan kalo org xperasan aku tgh angin atau moody, tu juga membuatkan aku suka sbb org xtau aku tgh mcm tu...erk..pape je la..



- aku ada duit byk...hahaha....edisi makcik kayo la nih!! Kalo time duit aku tgh byk, mmg aku suke... xkira la mane dtg duit tu...ada org bg ke (sape nk bg duit kat aku???ada ke org penah bg??), daddy aku bg ke, sugarDaddy aku bg ke (ayat tambah je ni...), duit hasil keje aku ke, pape je la...huhuhu.... Kalo duit byk, mmg hati sentiasa senang. Ahaks!! Tp yg xsukenye kalo duit tu makin hari makin kurang. Kusut pale otak aku nih mikirkan cmne xnak bg duit tu abis atau berkurang. Hahaha... Bengong!! Kalo xnak bg kurang atau abis, ko simpan dlm peti besi n ko balik umah, xyah duk sini lg. Jadi orang rumah je...ngeh3... Duit kompem xabis sbb kat umah makan minum pakai ko bapak yg sponsor!!!!



- aku dpt tolong orang. Xkire la bentuk mcm mane pun pertolongan aku tuh. Dan yang paling aku suka bila orang yang aku tolong tu menghargai pertolongan aku. Bukan mintak dihargai pun, tp akan wujud perasaan senang hati bila orang berpuas hati dgn apa yang kita tolong tuh. Hehehe... Samada tolong member2 dlm pelajaran atau kehidupan seharian, atau tolong orang yang aku xkenal n langsung xde kaitan. Sape2 je la...



- aku dapat apa yang aku nak, n paling suka bagai kalo dapat bende tu tanpa aku mintak (drp parents aku la!!!). Hahahaha... Sape nak bg kalo ko xmintak???? Ape la... Anyway, selalunya, kalo aku mintak, jarang yg aku xdpt, especially kalo mintak ngn bapak aku. N tak lupa jugak arwah mama aku. Apa je yang aku nak, sume dapat. Tp aku xpenah mintak kete sebijik n mintak nak kawin la....... Bukan nak kata aku ni anak manja, (erk, kdg2 manja jugak, mengalahkan adik bongsu...) tp dah mmg ada rezeki....ngeh3... Alhamdulillah!!



- aku kene bebel ngn adik aku yang perasan tua drp aku. Mmg dia perasan tua, sbb dlm family kitorg panggil dia kakak, aku pun panggil dia kakak, (so aku ni adik dia la kan??? Hahaha)... Umo dia baru 17 tahun, muda sgt drp aku yang dah nak masuk 22 tahun (bulan depan...hehe).... Kalo dia masak, aku akan jadi tester, then bila aku komen or komplen masakan dia, balik2 aku pulak yang kene bebel sbb xterer aka xpandai masak mcm dia. Hahaha...



- aku dapat barang free aka percuma... Hehehe.... Byk la ko punye percuma. Zaman skg ni ape lg yg percuma?? Masuk tandas pun kene byr la weh!! Tp kdg2 tu, rezeki murah. Hehe... Dpt makan free, dpt duit free (xperlu keje la...), dpt balik kg free (sempena kepulangan aku ke kampung esok, dengan menaiki kete sepupu aku, n mmg aku xkene byr duit minyak, katanya aku hanya perlu belanja dia g umrah je...hahaha...), dpt internet free (bukan hanya kat sini, kat mana2 tmpat yang aku penah ada..hahaha)....erk, ape lg ek?? Ntah.....



- ape lg ek yg aku suke?????.....



*_*



0 comments: